Really? You need to be racist?

  Ye semangat sayangkan bangsa tu perlu.  Tapi janganlah lupe kita hidup dengan orang. Diri sendiri pun orang & org sekeliling pun org. Jangan jadi macam yahudi same kan kaum selain yahudi mcm binatang. Kite nie sume same.. Sume manusia... x de lebih xde kurang.  Amalan je tinggi rendah.  Tu pun biar Allah yang adilkan.  Tp sekarang layanan Mesir nie pun dah makin menjadi2.  Salah org Malaysia jugak.


Apasal Salah pulak Salah orang Malaysia?  Ye salah orang Malaysia.  Memang aku paham geng bajet alim mempunyai semangat jihad tinggi.. Tp korg lupe korg sume tgh belajar.. Ko tgh belajar kat negeri org...
YE aku tau ko suke post bende2... Tp tu negeri org.. jangan lah ko anggap macam negeri ko jugak.  Ko igt x ape yang ko post pasal ustad DON pasal syria??  ye... ulamak tu sendiri cakap kalo sume org pergi perang... sape nak ajar agama? Kalo sume nak tunjuk belang nak bela sape nak gi belajar?  Mak bapak ko hantar nk suruh jd penyokong ke suruh belajar? Kalo ko sokong pun jangan la tunjuk. Aku dgr siap kantoi phone sampai masuk penjara... sampai kedutaan mintak tolong jaminkan. Sigh... really? u want that kind of coverage? al- jazeera xde?

Aku sampai sini je da mmg teruk persepsi org terhadap malaysia..  Ye! aku tau nak promote sabah and sarawak tempat perlancongan... Tp jgn la sampai org igt kite ni org utan... da x pasal diorg panggil org malaysia BUYA.

Comments

Popular posts from this blog

Hallo from the other side.....

What if