Posts

Showing posts from May, 2009

HAPPY BIRTHDAY FAYARD

akhir nye, jejak jugak 30 MEI 2009. Akhirnye terlupa juga akhirnya alasan kau; nk balik konon,tiket x beli. x balikla ko jawabnye...wakakaka.
wan nak pergi ke kedai ngan bapak. aku kirim kan die tepung 1 kampit, telo 1 papan, dan lain2 tu ape2 je.wan pn blah ngan skooternye....

10.30 malam
Fayad duduk sblah aku. Tgh bukak laptop. Merayu-rayu die kat aku dgn harapan x diapa-apakan malam nie. Aku gelak. Aku x igt ape aku ckp. aku cari gitar aku. alamak x jumpe. agak nye ade kat umah siput kot. Akupn gi la umah siput.
"Yad, aku gi amek gitar jap eh."
Sampai kat umah siput aku pn ckp kat org2 yg ade kat situ. Time tu ade boyak ngan siput.
"HOI, Fayad plan nak tdo da doh. "
"eh?" -siput

siput pn pergi ar umah aku. Tgk2 bilk da tutup da. "Fayad jgn tdo dlu eh.....(ntah mmory lost x igt ape die ckp pastu)" kate siput kat tangga. Siput pn balik.

Fayad kluar menyumpah tp senyum. Pastu terdengar org memangil nama Fayad kat luar. Ramai sgt. Anta…